Ytterliggare en lätt seger mot Sannarp!

En bekväm 0-7 seger togs i Sannarpshallen ikväll. Då jag (#8) ej var med, pga jobb och delvis pga min skada kommer referatet efter att jag har samverkat med min kära kollega, #27 Morin.
I skrivandets stund slog det mig hur jävla skönt det är att slå Sannarp. Inte för att det är någon utmaning, men allting grundar sig i ett gästboksinlägg som en av Sannarpsspelarna skrev för ungefär ett år sedan i vår gästbok.
Detta var efter vår 8-3 seger i seriens sista match förra säsongen. Det roliga är att sedan detta inlägg har vi aldrig förlorat mot Sannarp och har en målskillnad mot dem på ca 100-7.

"SÅ JÄVLA LÄTT!"

Kommentarer
Postat av: Salo

Sannarps målvakter håller u13 nivå. Så inget att vara glada för!

2012-02-10 @ 10:45:20
Postat av: #8

Salo: Jävlar! Fan va gött att du finns, för jag trodde nämligen att en målvakt som släppte in 7 mål i en match var bäst i världen. Men nu vet jag verkligen att han inte höll hög nivå. DU ska ha ett STORT tack för att du räddade min helg <3

2012-02-11 @ 10:30:43
Postat av: Salo

Lugnt , skickar en faktura till dig på måndag!

2012-02-12 @ 12:11:24
Postat av: #8

Kanon. Blir den dyrare om jag ber dig skicka med lite mer av dina knivskarpa analyser?

2012-02-12 @ 12:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0