Ånej, men hej!

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Matchrapporten från Landskrona får tydligen vänta på sig då både Morin och Trixie har viktigare saker för sig (Hässleholmslivet och Höörslivet). Vilket är två fullt godkända anledningar.
Imorgon kommer jag (#8) bege mig till Malmö isstadion för att titta på Malmö Kryptonics mot Sannarp! Sannarp som överraskande slagit Åstorp i inledningen av fortsättningsserien blir spännande att kolla på. Jag hoppas även att den före detta frostaspelaren Charlie Wernberg spelar. Om han hunnit hem från sin try-out med Edmonton dvs.
En utförlig matchrapport kommer imorgon/övermorgon!


Vår nästa match är på tisdag, hemma mot KSF från Köpenhamn 19:30.
Vill även tacka alla som ringt och kollat läget med mig gällande skadan, ett extra tack till #11 Johannes Landgren som ringde och bjöd mig på middag. Vilket bara får mig att tänka på en enda låt:
http://www.youtube.com/watch?v=UoMDmg6xkww

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0