Bråka inte med Rold!

Nu ska jag dela med mig av en nöjd historia som inträffade på Rold's semester för någon vecka sedan.
Rold och hans bättre hälft Ingrid begav sig till en solig ö i Europa. Exakt vilken ö de besökte kan jag inte gå in på då det var en affärsresa och hela företaget Rold Gold står på spel.
Hur som helst, Rold är på väg att bestiga en buss när han känner någon fingra på hans sidoficka på shortsen. Stenhård som Rold är tvekar han inte en sekund utan vevar mot fickan med sådan kraft så förövaren får sin egenhand mitt i ansiktet. Förövaren lägger benen på ryggen , precis som alla andra hade gjort när de upptäcker att det är Rold Gold's VD de bråkar med.

Frågan är då vad rånaren varit ute efter. Plånboken? Hemlig information om företaget Rold Gold? Den enda som vet svaret på denna frågan är Rold himself. När vi frågar Rold vad han hade i fickan ler han brett och svarar: "En tidtabell till bussen"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0