HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Vi inleder med en ursäkt från Emil Ernst-Ivar Morin! Då vi utlovat en bloggnatt, natten till idag. Dessvärre fick Emil Morin jobba över (inte på bloggen, utan på sitt extrajobb) vilket gjorde det omöjligt för att ha denna vilda bloggnatt vi utlovat. Emil Morin räddade dock situationen genom att bestämma att vi kan ta den idag istället! Den som väntar på något gott väntar aldrig på Malmgren.

Oscar Hjärtqvist gjorde debut hos oss igår och han var lika nöjd som när vi spelade tillsammans för 15'000 år sedan i Tyringe. Vi hoppas att han är här för att stanna, sprida nöjdhet och givetvis hjälpa oss vinna matcher. Att Oscar spelar back är även en stor fördel då vi har väldigt ont om backar, (en hint till Lidström. Inte Niklas Lidström, utan Charlie Lidström Wernberg).

Även en annan gammal lagkamrat, Isaac Rydetoft, var på plats och ser väldigt pigg ut! Härligt med nya tillskott i vårt vilda gäng!

Skickar även ett tack till #35 Johan Malmgren som körde mig hem efter träningen igår! Detta är dock föga förvånande då han tog bort mig som vän från Facebook samma dag, vilket gör att jag har en väldigt tung period i mitt liv just nu!

Vi hörs på uppesittarkvällen inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0