Yiiihhaaa...

Som mina arbetskollegor tidigare skrev har jag fullt upp med att byta blöja på #11 Johannes Landgren. Men eftersom han just nu är på Dagverksamheten hinner jag sprida ut lite hemlighetsstämplat material här på bloggen.

Det går rykte om att Zakarias Rosberg ska ta sitt tråkiga liv från storstan och starta det vilda livet a la Höör istället. Ska bli kul och se om han överlever det, än så länge har han bara precis provsmakat på livet lite.

Eftersom Hässleholmslivet var för tufft för vår lille vän bara för en kväll så börjar man bli lite rädd för hans skull.. Det är tur att han har sitt bihang #27 Emil Morin vid sin sida 23h 58min om dygnet (dem andra 2min då Morin inte får medverka vill vi inte gå in på).

Han är spekulant på en liten mysig lekstuga, som så småningom (om den blir i Zakes ägor) kommer bli Ladans efterföljare, fast 1157 gånger bättre. Saloondörrarna kommer vara på plats innan herrn själv.

En kort beskrivning av vad en saloon är för dem som är lite efter:

"En saloon var ett värdshus i vilda västern, som oftast var öppet dygnet runt. Förutom försäljning av mat och alkoholdrycker, kunde man också erbjuda logi, hasardspel, underhållning och prostitution."

Vem som står för dem bitarna återstår och se när dagen väl är kommen... Vi kan iallafall vänta oss en enorm gästfrihet på detta ställe. En sak vi iallafall redan vet är vem som kommer stå för dem grova saloons-slagsmålen..... Eller?


Livet på Ringsjöhöjden lär slå igen portarna på Fam. Landgren/Milton's lägenhet.....


/Trixie Milton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0