Världens bästa Karlsson!

Då man befinner sig i en mycket tragisk period bestående av julklappshandel, massa räkningar och ett brutet nyckelben finns det något som lyser upp min tillvaro. När jag öppnade min brevlåda idag hittade jag ett kuvert till mig längst ner under alla räkningar. Man tänker direkt att det kanske är Charlie Wernberg som vill ta med mig över Atlanten för att lira med honom och grabbarna i Washington. Det visade sig dock vara något ännu bättre! Vår kära kapten #17 Patrik Karlsson hade skickat ett "krya på dig-kort"! Det är verkligen med gråten i halsen man tittar på kortet som nu är inramat och pryder väggen bredvid Charlie Wernbergs signerade tröja!
Det är nästan så att man önskar att man bryter ett ben varje vecka nu fram till säsongen är slut. Fast vill man få för mycket av det goda?

Du ska ha stort tack Karlsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0