Zakarias Rosberg till Sannarp!?

Ryktet om att #8 Zakarias "Vaskarn" Rosberg var på väg till Finland har precis hunnit lägga sig innan nästa rykte tar fart. Vill skicka ett extra stort tack till #10 Simon "Grizzly" Malm som hitta denna nyhet!

Flera trovärdiga källor har sett Zacke allt oftare i Halmstad och även hört att han varit i kontakt med Sannarps finska sportchef.
När man sedan går in och läser detta på Sannarps sida så blir man ju  ganska säker på sin sak (länk nedan)!!!
http://www5.idrottonline.se/SannarpsHockeyClub-Ishockey/Nyheter/SHCNyheter/Sasongsavslutning/

Nu vill man ju inte dra några förhastade slutsatser, men att detta skulle vara en slump ser jag som högst otroligt.
Jag har även försökt att nå Zakarias på telefon, men det enda som höra är telefonsvarare som meddelar att "Zachariah're pysty vastaamaan puheluun juuri nyt". För er som inte kan finska betyder detta "Zakarias kan tyvärr inte ta emot ditt samtal just nu". Jag lyckas tillslut få tag på Zackes agent. Han förnekar att Zakarias skulle vara klar för en annan klubb och gör samtidigt klart för mig att Zacke bara gör intervjuer på finska numera. Han säger även att anledning till att #8 inte kan prata just nu är att han sitter i en intervju med Finska televisionen YLE.

Återkommer givetvis så fort jag vet mer om detta!

Zacke visar sin kärlek!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0