#8 Zakarias Rosberg stannar i Frosta!

Som ni säkert alla vet vi det här laget, så har det gått många rykten om att Frostas #8 Zakarias Rosberg skulle vara på väg till Finländska ligan.
Ryktena drog igång då #8 fick allt mindre speltid i Frosta och sågs allt oftare på finlandsfärjorna.

Ringde genast upp #8 Z.Rosberg när jag fick höra om nyheten.

Stämmer det att du varit i kontakt med en Finländsk klubb?
- Ja det är sant. Var mest en slump då jag träffa deras ordförande i baren på en av många resor med finlandsfärjorna.

Tror du att du blir kvar i Frosta eller blir de spel i Finland?
- Som de ser ut nu så kommer jag köra säsongen ut i Frosta. Fick ett riktigt bra erbjudande från Finland, där dom erbjöd bla den kompletta dvd-samlingen av Polisskolan och fribiljetter till färjorna.
Här kan jag även själv säga att jag enligt riktigt säkra källor hört att #8 kommer få genomgå en operation som klubben står för då han har haft svåra problem med träsmak.

Tackar min bästa vän för att han tog sig tid att svara och kan lugna alla med att han stannar kvar säsongen ut.



Zakke på väg hem igen i sin personliga färja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0