Bra gårdag avrundas med en dålig morgon...

Jag vill börja be om ursäkt till vår materialare Rold Persson för att inlägget 07:20 uteblev.
Det blev en bra natt på jobbet igår. Två intervjuer färdigställdes, och det var inte vilka intervjuer som helst! Vi har nämligen intervjuat varandra, intervjun med Morin kommer upp inom kort och den med mig (#8) kommer så fort tillfälle ges. Ni får ha överseende med Morins hektiska vardag efter inbrottet (som inte hade blivit av om Danne-Heltid skött sitt jobb...).

Frukosten hos Landgren klockan 06:00 uteblev tyvärr. Att byta alarmsignal till "Weird Rold Donkovic - They see me Roldin'" var inget lyckat drag. Vi är även mycket besvikna på Landgren som inte ringde och väckte oss, men nu vet vi vad vi verkligen betyder.
För min del gick det bara utför därefter. Klev av på Lund C vid 08:40 och brakade helvetet loss. Det kändes som om det pågick ett andra världskrig i min mage och Tjeckoslovakien var mina tarmar. I panik ringde jag den f.d Frostaspelaren Johan Johansson som har magisterexamen i magknip, men fick inget svar. Om det beror på att han förbereder sig inför påsken genom att "Make some eastern rice" har jag ingen aning om.
Nu ligger jag i soffan och bedriver återhämtning. Till min stora glödje lyckades jag få tag på en riktig trolldryck som tydligen botar magknip på nolltid. Hoppas verkligen att detta fungerar så att man är fit for fight inför kvällens träning och morgondagens match.
Avslutningsvis vill vi tacka Jens Lindberg som visade sin uppskattning gällande bloggen i samband med vår träning i går. Alltid kul med lite positiv feddback :)
/ #8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0