Inför Åstorp - Frosta!

Sitter i #16 Daniel Wendels kök med en kopp hett kaffe och samtalar lite inför vad som komma skall. "Jag tror på seger" säger Daniel Wendel och drar handen sakta genom håret, fastnar i några tovor, men lyckas till slut befria handen.
Jag håller med min vilde vän. Vi är även rörande överens om att det är en otroligt viktigt match som stundar, en seger skulle innebära en tredjeplats i tabellen och förmodligen ett nytt smeknamn för Malm.

Oddsen uteblir idag då vi blev rånade i söndags....

Då både jag och Zakarias inte vill att våra kära läsare ska vara utan odds, så tog vi varsitt sms-lån.
Så här kommer lite odds:

Landgren stjäl en assist av en lagkompis då han inte kan göra några själv:               0,01 gånger pengarna
Zacke gör något med Morins utrustning när han packer ner den:                               0,22
Malm gör en vild målgest efter en assist:                                                                    0,72
Karlsson kommer 2 minuter innan match iklädd kostym:                                          1,10
Bussen kör fel och hamnar på Malmgrens balkong:                                                   0.86
Zacke får pucken ur zon:                                                                                            2500


// #8 /#27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0