Intervjun (läs självförnedringen) är kommen...

Som en början på detta fantastiska jobb tänker jag, Trixie, ge er svar på dem frågor som Zakarias och Morin lämna på soffbordet en morgon då dem var tvungna att låna micron...

Kort sväng av dig själv för våra läsare:
Blondin

Hur kommer det här jobbet påverka din livsstil?
Det kommer förmodligen för första gången ge mig en livsstil

Det har höjts många oroliga röster om att du ser jobbet som en sprängbräda till ditt drömjobb på Hardys. Hur ställer du dig till det?
Inga kommentarer, eftersom drömjobbet är allt jag drömt om (no shit) och tänker inte låta det gå i kras över dumma kommentarer på bloggen..

Vi kan tillägga att Trixie är en stammis med klippkort på Hardys, vågar dock inte erkänna det men en fågel viska i våra öron att hon till och med har övernattat där för att vara först i kön dagen efter. //#8#27

Har du någon gång sett Biffen i något annat än sin blåa jävla TPS-tröja?
Det är dags att släppa bomben. För ett år sedan var jag och Biffen mycket på gymmet (sen om vi träna är en annan sak). Eftersom jag är så fruktansvärt nyfiken smög jag mig in i herrarnas omklädningsrum för att få bekräftat om han ens tar av den när han duschar. Believe it or not, Johan "Biffen" Nilsson tog av sig tröjan, vek den fint, gav den en öm puss och la den i skåpet och bomma igen med 10 hänglås. Men han slutade inte att chockera där.. Under alla dessa plagg gömde sig ett par blåa jävla TPS-kallingar!

Mitt smygfoto gör att utomstående får en förklaring till varför han just har smeknamnet Biffen...


Du har en relation med en av dem största frostalegenderna i historien, #11 Johannes Landgren. Kan du beskriva honom som person?
Eftersom en bild säger mer än tusen ord tänker jag visa er mitt senaste foto av honom...

"Liten men tuff"

För att Trixie inte ska behöva stänga dörren utifrån får vi tillägga (för hennes egen skull) att hennes sambo är en riktig svärmorsdröm förövrigt. //
#8#27

Vad tror du att du kan tillföra bloggen?
För trög för att veta det själv, men uppenbarligen något eftersom Zakarias Rosberg och Emil Morin har hängt mig i arslet dem senaste veckorna, attackerat mig med falska Värnamo-hot, besökt mig varje måndag, onsdag och fredags morgon kl 06.00 för att försöka muta mig med Hardys 90grams Hawaiiburgare. Jag föll dit enbart för hamburgaren...

För dem oinsatta läsarna kan vi berätta att din bättre hälft äger en av världens snyggaste väskor (som han fick av sina två bästa vänner), hur skulle du beskriva denna väska och dess betydelse för ert förhållande?
Räcker det med att säga att jag sover på soffan och äter middag på balkongen?

5 Snabba:

Ugn/micro
- micro

Hardys/hemlagat
- Hardys

Landgren med väska/utan väska
- med

Värnamo/Malm
- båda två

Malmgrens balkong/Central park
- Malmgrens balkong

Jag tackar för mig och hoppas innerligt inte att dem jag publicera foton på blir sura, jag menar - dem båda borde göra som Alexander " Tyra Banks" Lindberg, skaffa sig en modellkarriär!
//Trixie "snut" Milton


Kommentarer
Postat av: Anonymous

Hej.. Jag är en som följer denna blogg dagligen. Tycker den utvecklas för varje gång som den uppdateras.



Men när kommer möjligheten att få gästblogga!?

2011-11-18 @ 14:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0