Landgren och Morin är spända inför julbordet!

Har precis haft två vilda telefonsamtal med #11 Johannes Landgren och #27 Morin. Landgren må vara en vild och glad människa, men jag har nog aldrig hört honom såhär lyrisk i hela mitt liv. "Ja, jag vet inte var jag ska bli av! Jag har redan skitit två gånger!!" Och man tyckte att man själv var taggad! Det är tydligen något magiskt med Ladan och DJ Lennie.

Morin var mer sansad, en lugn förvirring skulle jag vilja beskriva det som. Yrvaken, hittade bara sin ena sko. Vilket inte är så förvånande då han efter förra lagfesten körde hem med bara en sko på foten.

När jag hör sånt här vet jag verkligen inte var jag ska bli av! Har hjärtstartaren bredvid mig som säkerhet för kollapsen är riktigt nära nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0