Ny stöld!

Precis som min kära vän och kollega Zakarias Rosberg skrev tidigare idag så ska det även komma upp en intervju med honom.

Så var det tänkt till för ungefär två timmar sedan. Fick ett oväntat samtal från #9 Märta som ville träffas. Givetvis blev man överlycklig och kasta sig i bilen.

Efter en timmes bilfärd är man framme. Märta kommer glidande i sin nya Rolds Royce och visar stolt upp sin nya Roldex. De sista jag kommer ihåg är att Märta bjuder på en drink och sen vaknar man upp i detta nu och får av sin läkare veta att man fått en överdos av smärtstillande.

Intervjun med #8 Zakarias Rosberg är borta och kommer förmodligen istället att publiceras i tidningen "Sköna Hämnd".
Givetvis tråkigt för våra läsare, men jag ska göra vad jag kan för att få en ny intervju med herr Rosberg.

#27

Kommentarer
Postat av: Wickenheiser

Tips från coachen inför intervjun med nr 8: Du kan alltid fråga honom om han kan räkna upp USA´s 50 stater på en sekund!

2011-11-09 @ 19:26:19
Postat av: Wickenheiser

Tips från coachen inför intervjun med nr 8: Du kan alltid fråga honom om han kan räkna upp USA´s 50 stater på en sekund!

2011-11-09 @ 19:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0