Intervju med #11 Johannes "Mr Frosta" Landgren

Nu kommer intervjun som alla pratat, viskat och undrat om!!! Kan bara säga att alla stora tv-kanaler, tidningar mm har försökt få till en intervju med #11 "Mr Frosta". Ingen har lyckats. Förrän nu!!!!
Håll till godo gott folk!!!!

För det första vill vi bara berätta hur underbart det känns att få komma hem till #11 "Mr Frosta". Ett smeknamn han har förtjänat då han under fler år än någon annan stått ut med "Biffens" jävla TPS-tröja.

Jag (#27) och min kollega #8 Zakarias Rosberg kommer hem till Johannes Landgren vid klockan 06:00 på onsdag morgon med väldigt höga förväntningar. Vi knackar lite nervöst på dörren och hör Johannes korta kropp närma sig dörren i ett ruskigt tempo. Dörren öppnas, kaffekopparna står framme och Anton med DJ Ötzi spelas på högsta volym.
Frågan är om man någonsin fått ett bättre mottagande??
Landgren häller upp kaffe till oss och intervjun börjar.


Du har nyligen blivit utsläppt från psyket då du under två veckor varit vilse på #35 Johan Malmgrens balkong. Kan du med ord beskriva hur det kändes när helikopterföraren hittade dig då du i desperation avlossade den sista nödraketen?

- Lättnad!!! Johannes blir vit i ansiktet och börjar skaka när han tänker tillbaka på situationen.

Kan du berätta lite mer om hur du hamna på Malmgrens balkong?

- Jag hade varit en runda i Lund och var på väg hem i en taxi till Höör. Taxin stannar vid Swedbank i Höör och där får jag syn på Värnamo som står med ett järnrör. De enda jag kommer ihåg är att paniken sprider sig i kroppen och jag börjar klättra upp för ett stuprör. Jag kommer upp till ett ställe som påminner lite om ett IKEA varuhus, de känns trevligt att va där till en början men sen går man vilse och de är omöjligt att komma där ifrån.

Vi har hört av en trogen Mcdonald's anhängare (Rold Persson), att du av misstag råkade beställa in en "Big Värna" istället för en Big Mac och fick eskorteras med ambulanshem från Sannarp.
Kan du beskriva detta för våra läsare?


- Riktigt otäck upplevelse!!!! Som tur var tog jag en vanlig meny och ingen plusmeny, då hade jag förmodligen inte suttit här idag.

Ett annat rykte som går är att du vantrivs på ditt nuvarande jobb och har lämnat in ca 3000 jobbansökningar till Hardy's. Stämmer detta?

- De ligger lite sanning i detta. Dock är det bara 2000 ansökningar jag skickat in. Säger en förväntansfull Johannes Landgren.

Under Skånedagarna fick du en mycket eftertraktad väska av två lagkamrater. Kan du försöka sätta ord på vad väskan och dessa två personer betyder för dig?

"Mr Frostas" ögon tåras och hans underläpp (läpp) börjar darra medan han försöker få fram några ord.
Efter ca 20 minuter har Landgren samlat sig och säger följande:
- Jag finner tyvärr inga ord, men de är dom kanske två bästa vänner man kan ha.



5-snabba:

Malmgrens balkong eller The Shining
labyrinten?
- Malmgrens balkong

U10 skott eller U9 straff?
- U10 skott

Värnamo eller Malm?
- Värnamo

Gula eller Röda femman?
- Röda femman (utan tvekan)

Full pull eller Full fokus?
- Full fokus

Vill även passa på att dela ut några betyg till #11 Johannes Landgren.

Kaffet: 14999/ 15000 isbjörnar
Bemötande: 14998/ 15000 isbjörnar. Här ska även tillägas att #17 Patrik Karlsson har dom två sista isbjörnarna i sin frys efter årets jakt. Med andra ord omöjligt att få full pott för Landgren på denna.

Till alla er tjejer som mejlat in och undrat om Johannes är singel så kan vi tyvärr meddela att han har ett fast förhållande med sin mikro.

/ #27/ #8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0