Sannarp gör det igen...

Jag har lovat mig själv att hålla mig borta från Sannarps hemsida då jag stör mig så oerhört mycket på att de enbart skriver referat från sina vinstmatcher. Efter förlusten mot Kallinge/Rongedal var det helt dött på sidan. I helgen lyckades Sannarp besegra Tågaborg med 12-3 och av nyfikenhet kan jag verkligen inte hålla mig borta från deras hemsida. Det första man möts av när man kommer in är givetvis ett referat med rubriken "Målkalas". Herregud....!

http://www5.idrottonline.se/SannarpsHockeyClub-Ishockey/Nyheter/SHCNyheter/Malkalas/


I referatet söker de även publikstöd till deras torsdagsmatch mot Köpenhamn. Givetvis för att de vet att de kommer vinna. Dags att landa nu Sannarp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0